HTML

Kontár, béna, csaló kivitelező, vállalkozó

Lakás felújításom során tapasztaltam, hogy milyen nehéz megfelelő kivitelezőt találni. A kontár kivitelezők vígan és büntetlenül megélnek. Szeretném ha lenne egy hely ahol ezeket személyeket is belehet azonosítani. Persze a jó tapasztalatoknak is helye lenne.

Friss topikok

  • K.Péter1975: Mudris Krisztián és a slepje, undorító mocskos munkát végeznek, egy tetovált illető is jár vele, G... (2023.07.19. 00:04) Monostori Viktor
  • Az Ádáz Fogyasztó: Üdv! A blogomon már közvetítettem véleményeket a Danubius Ablak Kft-ről. Kontár, lehúzós társaság:... (2017.09.09. 08:03) Attraktív Ablak Kft. a soha nem szállító cég

Linkblog

Attraktív Ablak Kft. a soha nem szállító cég

2013.10.20. 20:10 Robúr

Azaz hogyan kell átverni a kispénzű embereket előleg beszedésével

Kell egy jó kinéző honlap, egy üzlet cím,és néhány nem elérhető telefonszám.

Pld.:780-8528, 30 768-3917,30 768-3924

Megegyezünk a vevővel, szerződést adunk, előleget beszedjük. Néhány jó szar tövény.

Ha közben esetleg teljesítenek törlöm a blogot.

 

18 komment

Címkék: oldala Építők

A bejegyzés trackback címe:

https://kontarkivitelezo.blog.hu/api/trackback/id/tr264629759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

men 2014.03.01. 13:29:47

Üdv!
Én is át lettem verve,de többen vagyunk,sajnos.
Csak van megoldás!
Cégjegyzékből több adat megtudható Huszár Krisztián "volt" cégéről!

Robúr 2014.03.01. 14:54:45

Ismerőseim által tudok a történetről , ezért ajánlatot kértem az Attraktív Ablaktól.

A következő válasz érkezett, ami elgondolkodtató:

Ajánlatkérését az Attraktív Ablak továbbította felénk.

Sajnos telefonos elérhetőséget nem kaptunk, ezért ezúton kérnék egy mobilszámot, amin elérem Önt és egyeztetni tudjuk a további kérdéseket.

Köszönettel:

Szabó Attila

Bekta Bt.

Tel.: 06 30 433 7573

Web: www.bekta.hu

Robúr 2014.03.01. 14:56:42

Megjegyzés: Nem fognak teljesíteni!
Ez egy alaposan átgondolt átverés.

men 2014.03.19. 09:41:10

Üdv!
Én Huszár Krisztiánnak adtam pénzt.
Csak vele találkoztam,habár felmérni egy magas sötét
hajú ember jött.
Ott lehetne valamit kezdeni,hogyha akkor kötöttél szerződést miután már a cég ellen fizetésmeghagyás indult, akkor csalás gyanúja miatt a magánszemélyt jelented fel a rendőrségen.
Sajna a magyar rendszerben a cég védve van,simán csalhat ki pénzt,majd megszünteti a KFT-t és alakít egy újat.... és ezt lehet folytatni...

Janos Krakoczki 2014.03.25. 13:01:10

Szintén átvert ügyfél vagyok, én most megyek a rendőrségre a gazdaságvédelmi alosztály behívott, remélem tudnak tenni az ügyben valamit.

Janos Krakoczki 2014.03.25. 14:04:21

Na szóval, most beszéltem egy nyomozóval telefonon, ő azt mondja körülbelül 50-60 olyan sértettről tudnak akit Huszár Krisztián átvert, nekem szerződésem van aláírással stb tőlük amit nem is kér a rendőrség, azt mondják hogy (ismeretlen) tettes ellen folytatnak nyomozást.. Ismeretlen úgy hogy megvan a neve a szerződése stb. Ez egy vicc. Ha bárki bármi bővebbet tud erről írja meg ide vagy keresse Frakas Evelin rendőr ftörm. 061 236-2800 ( ez a 13 kerületi gazdaságvédelmi alosztály, ő foglalkozik ezzel az üggyel. Bár amit csinálnak nyomozás címén az egy vicc, nekem azt mondta úgy hogy már egyszer berángatott hogy kb két hónap mire újra meghallgat, ráztam a "kaput" érdekes most csütörtökre behívott újra. NE hagyjátok magatokat. Polgár legyél, ne áldozat!!!

Zoza 2014.04.08. 08:33:21

Hát én is várnám a károsultak hozzászólását,illetve lépéseit, talán nem találnak ide....
Azért remélem a csalók nem fogják meg úszni!

Zsuzsánna Nagy 2014.11.05. 19:08:31

Én is az Attraktív károsultja vagyok. Most kaptam meg a monori járási ügyészség elutasítő levelét. Hiába volt a feljelentés, nyomozás, vagyis a büntető tőrvénykönyv szerint nem bűnösök, de polgári perre érettek. Imrihc Gábor a magas sötét hajú, és Huszár Krisztián is. Kérem a megadott e-mail címen jelentkezzen aki hajlandó belemenni egy perbe! Minél többen vagyunk egy helyen annál nagyobb az esélyünk! Ha tutyimutyik vagyunk hagyjuk őket akkor még sokáig fognak garázdálkodni és élősködni mások pénzével!

Zsuzsánna Nagy 2014.11.06. 09:22:35

Na figyelem kedves károsult sorstársaim! Én már jelentkeztem a megadott telefonszámon! A többikek hol vannak? Tessék felsorakozni egymás védelmére!

Lívia7575 2014.12.04. 19:52:46

Üdv!
Sajnos a párommal mi is a károsultak közzé tartozunk. 2013 október elején tettük meg elsők között a feljelentést a 13.kerületi rendőrségen az Attraktív Ablak Kft ellen. Akkor több károsulttal tartottam a kapcsolatot és biztattam őket, hogy tegyék ugyan ezt és tudomásom szerint ők is megtették a feljelentést. Folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a hölggyel aki ezzel az üggyel foglalkozik de sajnos előrelépés nem történt a mai napig sem. Úgy gondolom nekünk kell az összes károsultnak összefogni és egy olyan ügyvéddel felvenni a kapcsolatot aki képvisel minket ebben az ügyben. Mert a nyomozás ezen szakaszában úgy tűnik, hogy vagy hagyjuk, hogy Huszár Krisztián és Imrich Gábor ezt megússzák vagy teszünk azért, hogy polgári peres úton bebizonyítsuk azt, hogy szándékos csalás áldozatai vagyunk!!!!!!

IMO 2015.01.10. 14:39:02

Tisztelt Károsultak! Együttérzek mindenkivel, akinek benyelte a pénzét az Attraktív Ablak Kft., főleg, mivel közeli ismerőseim is jártak így az én közreműködésemmel. Megértem az indulatokat is, valahol az engem ért támadásokat is, mivel nagyon sok emberrel én szerződtem le. De! Én csak egy alkalmazott voltam, nem volt közöm, se rálátásom a cég pénzügyeire. Én is járkáltam rendőrségre, TANÚként. Ezek ismeretében úgy érzem engem támadni körülbelül annyira logikus, mint az ügyfélszolgálatost rúgdosni, ha elmegy az internet.

Tisztelettel:

Imrich Gábor

Lívia7575 2015.02.16. 16:35:20

Tisztelt Imrich Gábor!

Utólag könnyű mosakodni azt gondolom hiszen pontosan tisztában van és volt a történtekkel, de utólag sajnos mi is!!!!!
Augusztusban amikor Ön még mindig szerződést kötött velünk akkor már több ember is jelezte, hogy nem történt meg a kiszállítás. Ezzel szemben Ön továbbra is kötötte az üzleteket holott pontosan tudta, hogy milyen csalás van a háttérben.
Ha tudomása volt minderről márpedig volt hiszen én beszéltem több károsulttal akkor miért kötött még mindig szerződést???????
Szóval ennyit az Ön nagy ártatlanságáról!!!!
Augusztusban amikor tőlünk elvette az ablakok árát mert kifizettették a teljes összeget velünk akkor már volt olyan károsult aki az üzlet előtt állt nap mint nap és fenyegette magukat de mivel nem volt nagy az összeg úgy gondolták fizetnek inkább neki csak ne rontsa ott az üzletet hiszen még mindig láttak benne pénzt.
Önnek csak ezért is tudnia kellett e csalás tényéről nem is beszélve a rengeteg telefonról amit magam is megtettem hiszen naponta zaklattam Önöket úgy a Huszár Krisztiánt mint magát is.
Tudja Imrich Gábor szándékosan nem írom a tisztelt jelzőt mert tisztelni magukat csalókat nem tudom!!!! De kívánom, hogy az életben még találkozzunk ami nincs kizárva ebben biztos vagyok!!!!

Lívia

supersheep 2015.02.18. 13:45:23

@Lívia7575: Kedves Lívia! Én is sértett vagyok, ma jött meg a rendőrségtől a papír, miszerint lezárják a nyomozást. Sokkal maradt adósom az Attraktív Ablak Kft. Kérem írja meg nekem privát email címemre, ha valamiféle összehangolt jogi támadást szeretnének kezdeményezni az ügyben. Továbbá várom mindazok jelentkezését, akik hajlandóak összefogni, mert nem akarnak beletörődni abba, hogy ezt a CSALÁST velük következmények nélkül megtehetik. E-mail címem: szepessymeister@gmail.com

supersheep 2015.02.18. 13:52:21

@IMO: Kedves Gábor! Elárulná, hogy ha nem Ön (aki volt nálunk felmérni) vagy Huszár Krisztián (akivel szerződést kötöttem) a csaló, a szélhámos, akkor ki? Ki az, aki ezért felelős? Kérem küldje el az illető telefonszámát is, hogy megkérdezzem, mégis mikor adja vissza a tőlünk ellopott (sok év alatt verejtékes munkával összekuporgatott) több százezer forintunkat? Ha Önök is csak áldozatok, akkor ki a tettes? Várom válaszát! E-mail cím: szepessymeister@gmail.com

Janos Krakoczki 2015.04.26. 09:44:32

Sziasztok szintén károsult vagyok én is tartom másokkal a kapcsolatot, mindenképp összefogást tanácsolom, kellene egy olyan topikot vagy e mail címet csinálni ahol összegyűjthetnénk minden információt, Imrich Gáborrol csak annyit hogy hónapokon át hívtam őket vagy nem vették fel vagy hárítottak, amikor pedig már elkeseredésemben szó szerint megfenyegettem Huszárt akkor teljesen eltűnt. És remélem még olvassa Imrich G ezt is jó ha tudja itt nincs vége a játéknak, ha tartja a kapcsolatot Huszár K-al csak üzenem neki is hogy nem nagy város ez, mindenki meglesz előbb vagy utóbb, és csak hogy tudják ma Magyarországon ezeknek az összegeknek töredékéért is kerültek már óriási bajba emberek...

Janos Krakoczki 2015.04.26. 09:46:32

Az e mail címem, krakoczkijani@gmail.com, ha esetleg kérdés van.

Lívia7575 2015.11.19. 17:03:01

Tisztelt Károsultak!
A mai napon megkeresett egy Úriember aki szintén károsult mint mi ő nyomon követi a nyomozás minden lépését ami az igazat megvallva eddig nem sok eredményt tud felmutatni véleményem szerint. Az Úriember eddig 29 károsulttal vette fel a kapcsolatot kérek mindenkit aki szeretne tovább lépni az ügyben szíveskedjen nekem írni az alábbi címre: livia.7575@gmail.com

Az Ádáz Fogyasztó 2017.09.09. 08:03:27

Üdv!
A blogomon már közvetítettem véleményeket a Danubius Ablak Kft-ről. Kontár, lehúzós társaság: azadazfogyaszto.blog.hu/2017/09/06/danubius_ablak_kft_velemeny_tapasztalat
süti beállítások módosítása